Důkazy nejen ústavnímu soudu k léčbě rakoviny a jiných vážných onemocnění konopím zakázaných šetřit soudy, státními zastupitelstvími, policií, GIBS, ministry spravedlnosti a vnira a premiérem

78 den pouti, čtvrtek 5. listopadu 2015, poklady pro Ústavní soud

Dnešní česné prohlášení olomoucké lékařky MUDr. Evy Fritschové k léčbě dyskeratózy její maminky po úspěšné léčbě silnou konopnou mastí artritických kloubních potíží. Níže dále čestné prohlášení Josefa Pospíšila k jeho léčbě rakoviny konopím a důvodům, proč jede na konferenci Cannafest do Prahy tento víkend. Dyskeratóza – porucha rohovění, předčasná keratinizace buněk, v jejich plazmě vznikají charakteristická rohová zrna a tělíska („grains“ a „corps ronds“; příkladem Darierova dyskeratóza, spinocelulární karcinom). 




Čestné prohlášení Josefa Pospíšila z Olomouce k léčbě rakoviny konopím a jeho produkty

Je mi dvacet devět roků a můžete mne vidět na You Tube v posledním letošním (8) filmovém dokumentu Konopného bestselleru, prvním letošním dokumentu Cannabis Bestseller Tour (9) anebo dokumentu z 2. září 2015 Onkologičtí kriminálníci. Mojí fotografickou práci můžete vidět na www.facebook.com/artphotojp . Jsem podle lékařů prolezlý rakovinou a více než dva roky ochutnávám slasti operací a chemoterapie. Nikomu bych je nepřál. Opakovaně jsem si myslel, že raději umřu, než tuto léčbu! 

Vedoucího výzkumu Konopí je lék pana Dvořáka z Olomouce znám od roku 2010. Než jsem onemocněl, jako dobrovolník jsem zpřístupnění léčby konopím aktivně podporoval. Když jsem onemocněl, nechtěl jsem o tom vůbec mluvit. Věděl jsem, že farma v Ospělově a Edukativní konopná klinika v Praze je konfiskována, pan Dvořák je pravidelně trestán a nedovolil jsem si požádat o vstup do výzkumu. Na černém trhu jsem nakupovat nechtěl. Když mne pan Dvořák uviděl v únoru 2015 a viděl můj zdravotní stav, zabezpečil mne. Tedy on ne. Open Royal Academy. U jedné olomoucké nevládní organizace, která je členem této asociace, mi dobrovolnickou práci započetli jako členský vklad a já dostal vše zdarma. Vzhledem k mé situaci jsem neplatil ani analýzu konopí, které mi bylo poskytnuto. Dostal jsem kapky, čípky, květy k vaporizaci nebo na joint a velmi silnou mast. Byl jsem o všem poučen, viděl jsem i posudek znalce ke složení látek v konopí. Mám na to svědka. 

Zpočátku jsem se toho bál. Ale bolest postupně zcela vymizela, únava a těžkost také, přitom jsem mnohem lépe spal.  Když jsem přepočítal, kolik by mne ta léčba stála měsíčně v lékárně, platil bych 30 a možná až 50 tisíc, protože květ konopí za tři stovky za gram by ještě museli zpracovat. Tolik nemám, ani kdyby mne to tolik mělo stát celkem, ne měsíčně. Dnes je listopad a konopí stále užívám. Minulý týden jsem přestal užívat chemo. Léčbu konopím mi žádný lékař nepředepsal, že se konopím od jara léčím lékaři věděli. Vyčítám jim to. Bolesti hlavy, dásní, zubů nebo žaludku a zad mohou někomu přijít malicherné, já ji cítil tak, jako kdyby mne napadla banda násilníků a mlátili mne basebalovými pálkami.

Moc čtu. Přemýšlím o oficiální léčbě rakoviny a informace, které mám, mne šokují. Rád bych, aby lékaři více přemýšleli o léčbě rakoviny, aby byli více zvídaví. Aby nám naslouchali. Ještě než jsem se narodil, Američané věděli, že konopí léčí rakovinu. Prezident Nixon to zakázal publikovat. 20 let se to ví oficiálně a ví se také, proč látky v konopí úspěšně léčí řadu nemocí. Letos Američané neomamné odrůdy konopí navrhli patentovat na léčbu jednoho typu rakoviny. Rád bych, aby se smělo mluvit o tomto veřejně a byla zrušena cenzura. 

Proto jedu do Prahy na konferenci Cannafest, budou tam ignorovaní vědci, lékaři a nemocní z celého světa. Jestli se mnou chcete mluvit, můj telefon je 733 285 886 a budu u stánku Konopné církve. Dávám právnímu zástupci Open Royal Academy zmocnění toto prohlášení podepsat, tzn. Cannabis is The Cure, z.s., Tylova 963/2, 779 00 Olomouc Můžete-li, přečtěte si pátou ústavní stížnost ve věci práva na léčbu a výzkum konopí na www.konopijelek.cz   

V Olomouci dne 3. listopadu 2015                            Josef Pospíšil 

Z dnešního vydání časopisu Květy, 5.11.2015