Marnost nad marnost s hanáckými novináři?



85 pátý den pouti, Ospělov, 12.listopadu 2015, vzorové lekce alespoń pro ústavní soudce, druhý dodatek páté stížnosti Soudu


Od: Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz>
Datum: 12. listopadu 2015 2:33
Předmět: Re: Evropská konopná pout pro mlčící hanácké novináře a cynické hanácké a ústavní soudce roky vědomě podporující tragédie a zločiny proti lidskosti
Komu: Horakova Alena <horakova@mail.ctk.cz>, katerina.eliasova@lidovky.cz, Dostál Martin <martin.dostal@denik.cz>, Poláček Michal <michal.polacek@mfdnes.cz>, monika.bezuchova@ceskatelevize.cz, Pavel Ryšlink <pavel.ryslink@cncenter.cz>, Petra.Klimkova@mfdnes.cz, petr.protivanek@ceskatelevize.cz, Radoslava Kvasnickova <radoslava.kvasnickova@ol.rozhlas.cz>, lenka.kratochvilova@ceskatelevize.cz, michal.sverdik@mfdnes.cz, tom.petrzela@post.cz, Vlastimil Blaťák <vblatak@seznam.cz>, perina@mail.ctk.cz
Kopie: podani@usoud.cz, podatelna@osoud.pro.justice.cz, GIBS pracoviště Olomouc <olomouc@gibs.cz>

Rodící se česká Konopná církev má opravdu vážnou konkurenci v rodící se církvi AgroSpása?



 
Blog aktualit ze života členů Konopné církve http://konopna-cirkev.blogspot.com/

Pracovní web církve s registračním formulářem pro členy církve http://konopna-cirkev.tk/

Pouť církve do Štrasburku k Evropskému soudu pro lidská práva dne 24. listopadu 2015 http://european-cannabis.blogspot.com/

Dne 8. prosince 2015 bude v Praze rozhodnuto o podkladech k oslavě Mezinárodního dne lidských práv 10. prosince 2015 

V páté ústavní stížnosti a prvním dodatku a druhém zítra na http://constitutional-court.blogspot.com/ najdete také: Česné prohlášení olomoucké lékařky MUDr. Evy Fritschové k léčbě dyskeratózy její maminky po úspěšné léčbě silnou konopnou mastí artritických kloubních potíží. Dále vyjádření olomoucké policie a GIBS, že nejde o trestnou činnost, když policie odmítá šetřit spáchané zločiny a posílá poškozené a oběti domáhat se práv u pachatelů zločinů 


 
Člen European Cannabis Chruch se svou matkou a rovněž členkou církve byl dne 7. listopadu 2015 zadržen na konferenci Cannafest a 3 dny vězněn  pražskou policií v poutech a následně vyhoštěn ze země. Církev bude žádat vysvětlení policie a jejího postupu.

Dne 3. listopadu 2015 20:04 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Proč jedu do Prahy na mezinárodní konferenci Cannafest do Holešovic od pátku do neděle?
Pan ředitel ing. Lukáš Běhal z Olomouce zakládajícím členům Konopné církve daroval vstupenku na všechny tři dny.
V příloze čerstvý článek The Olomouc Hemp David versus Marijuana Goliath

Čestné prohlášení Josefa Pospíšila z Olomouce k léčbě rakoviny konopím a jeho produkty

Je mi dvacet devět roků a můžete mne vidět na You Tube v posledním letošním (8) filmovém dokumentu Konopného bestselleru, prvním letošním dokumentu Cannabis Bestseller Tour (9) anebo dokumentu z 2. září 2015 Onkologičtí kriminálníci. Mojí fotografickou práci můžete vidět na www.facebook.com/artphotojp . Jsem podle lékařů prolezlý rakovinou a více než dva roky ochutnávám slasti operací a chemoterapie. Nikomu bych je nepřál. Opakovaně jsem si myslel, že raději umřu, než tuto léčbu!

Vedoucího výzkumu Konopí je lék pana Dvořáka z Olomouce znám od roku 2010. Než jsem onemocněl, jako dobrovolník jsem zpřístupnění léčby konopím aktivně podporoval. Když jsem onemocněl, nechtěl jsem o tom vůbec mluvit. Věděl jsem, že farma v Ospělově a Edukativní konopná klinika v Praze je konfiskována, pan Dvořák je pravidelně trestán a nedovolil jsem si požádat o vstup do výzkumu. Na černém trhu jsem nakupovat nechtěl. Když mne pan Dvořák uviděl v únoru 2015 a viděl můj zdravotní stav, zabezpečil mne. Tedy on ne. Open Royal Academy. U jedné olomoucké nevládní organizace, která je členem této asociace, mi dobrovolnickou práci započetli jako členský vklad a já dostal vše zdarma. Vzhledem k mé situaci jsem neplatil ani analýzu konopí, které mi bylo poskytnuto. Dostal jsem kapky, čípky, květy k vaporizaci nebo na joint a velmi silnou mast. Byl jsem o všem poučen, viděl jsem i posudek znalce ke složení látek v konopí. Mám na to svědka.

Zpočátku jsem se toho bál. Ale bolest postupně zcela vymizela, únava a těžkost také, přitom jsem mnohem lépe spal.  Když jsem přepočítal, kolik by mne ta léčba stála měsíčně v lékárně, platil bych 30 a možná až 50 tisíc, protože květ konopí za tři stovky za gram by ještě museli zpracovat. Tolik nemám, ani kdyby mne to tolik mělo stát celkem, ne měsíčně. Dnes je listopad a konopí stále užívám. Minulý týden jsem přestal užívat chemo. Léčbu konopím mi žádný lékař nepředepsal, že se konopím od jara léčím lékaři věděli. Vyčítám jim to. Bolesti hlavy, dásní, zubů nebo žaludku a zad mohou někomu přijít malicherné, já ji cítil tak, jako kdyby mne napadla banda násilníků a mlátili mne basebalovými pálkami.

Moc čtu. Přemýšlím o oficiální léčbě rakoviny a informace, které mám, mne šokují. Rád bych, aby lékaři více přemýšleli o léčbě rakoviny, aby byli více zvídaví. Aby nám naslouchali. Ještě než jsem se narodil, Američané věděli, že konopí léčí rakovinu. Prezident Nixon to zakázal publikovat. 20 let se to ví oficiálně a ví se také, proč látky v konopí úspěšně léčí řadu nemocí. Letos Američané neomamné odrůdy konopí navrhli patentovat na léčbu jednoho typu rakoviny. Rád bych, aby se smělo mluvit o tomto veřejně a byla zrušena cenzura.

Proto jedu do Prahy na konferenci Cannafest, budou tam ignorovaní vědci, lékaři a nemocní z celého světa. Jestli se mnou chcete mluvit, můj telefon je 733 285 886 a budu u stánku Konopné církve. Dávám právnímu zástupci Open Royal Academy zmocnění toto prohlášení podepsat, tzn. Cannabis is The Cure, z.s., Tylova 963/2, 779 00 Olomouc Můžete-li, přečtěte si pátou ústavní stížnost ve věci práva na léčbu a výzkum konopí na www.konopijelek.cz  

V Olomouci dne 3. listopadu 2015                            Josef Pospíšil v zastoupení


Příloha:  The Olomouc Hemp David versus Marijuana Goliath

Dne 30. října 2015 15:51 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Svíčky i za ty umučené
www.tortura.eu/
Aspoň když jsou ty dušičky



Dne 21. října 2015 23:03 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Lásko, bože, lásko
http://policie-cr.blogspot.com/
Na Hané mluví sánskrtem policie, žaloba, soud a …………….
Novináři tzv. seriozních nebo bulvárních novin?
Legalizace?
Piráti?
Co na to hanácká GIBS?
Ps. Kolorováno a ilustrováno v češtině


Dne 21. října 2015 14:59 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Hezký den i za humny Hané
Máte rádi krimi příběhy s nečekaným koncem?
Myslíte si, že někteří  z uvedených pachatelů skončí ve vězení, když jsou jejich zločiny doloženy důkazy?
http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.com/
Doplněno aktuálním komentářem OSN a Hospodářských novin
V příloze instruktážní obrázek pro komisaře z Generální inspekce bezpečnostních sborů, bude-li konec krimi příběhu postrádat pointu toho všeho
Hezký hanácký den

Dne 16. října 2015 10:56 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Ústavní soud v Brně velice potěšil Zdenu Mašínovou z Olomouce – viz http://bolsevici.blogspot.com/
Zdena Mašínová z Olomouce velice potěšila Dušana Dvořáka z Olomouce – viz http://bolsevici.blogspot.com/
Dušan Dvořák z Olomouce jako aktivně legitimovaný subjekt velice potěší pátou ústavní stížností ve věci práva na výzkum a léčbu konopím Ústavní soud v Brně – viz http://bolsevici.blogspot.com/
 (vyjádření Zdeny Mašínové ke koloběhu radosti  je uvedeno rovněž v příloze)
 Vyjádření Ústavního soudu v nálezu k tzv. šíření toxikomanie pomocí obchodů growshop: „Ústavní soud se ve svém nálezu nezabýval obecnou legislativní rovinou kriminalizace šíření toxikomanie a toliko konstatoval, že ingerence Ústavního soudu by byla myslitelná toliko v roli 'negativního zákonodárce' v situaci, v níž by aktivně legitimovaný subjekt namítal protiústavnost platné právní úpravy, k čemuž nedošlo."

Dne 12. října 2015 23:18 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Slíbené důkazy o zločinech prostějovských státních zástupců dosud vždy ututlaných soudy a mlčícími "novináři" na http://osz-prostejov.blogspot.com/ Na důkazech k připravované páté ústavní stížnosti je na http://osz-prostejov.blogspot.com/  doloženo, jak se legislativa ČR měnila o zapřenou právní argumentaci vedoucího výzkumu  Konopí je lék/Cannabis is The Cure, viz http://osz-prostejov.blogspot.com/

Podzimní radosti z Evropy u Ospělova najdete na http://ludmirov.blogspot.com/
Víte, že vždy v době výročí VŘSR je v Praze - nyní již pošesté - pořádána odborná konference Cannafest?
http://www.cannafest.com/
V příloze foto ke článku 23 Listiny základních práv a svobod

Dne 9. října 2015 2:30 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

http://os-prostejov.blogspot.com/
Z archivů zločinů justice k připravované páté ústavní stížnosti vedoucího výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure Dušana Dvořáka, MMCA ve věci práva na léčbu konopím a výzkum této oblasti doložme na důkazech vědomou podporu závažné trestné činnosti prostějovských orgánů činných v trestním řízení prostějovskou soudkyní Mgr. Ivonou Otrubovou za mlčení a nepodání kárné žaloby předsedou soudu JUDr. Petrem Vrtělem i přes doložený důkaz o popření přikazujícího nařízení Nejvyššího soudu v roce 2012, což v dovolání Nejvyšší soud dne 20. 5. 2015, č.j. 11 Tdo 181/2015 rovněž zcela ignoroval (neumí číst?) stejně jako opětovně nezákonně zapřel přístup k Soudnímu dvoru EU žádaný marně od roku 2010 - http://court-european.blogspot.com/
Viz soudkyně Mgr. Ivona Otrubová a její rozhodnutí z roku 2012 vědomě nerespektující Nejvyšší soud v jeho vlastním rozsudku v roce 2012, nyní však v roce 2015 je Nejvyšší soud k tomuto popření práva blahosklonně mlčící a nejen k tomuto http://os-prostejov.blogspot.cz/
Stačí domino lží přerušit, nic na tom není.
Znáte Nobelovskou přednášku Alexandra Solženicina o životu ve dvojčatech lži a násilí?
http://os-prostejov.blogspot.com/
Příště OZS Prostějov a státem placení zástupci podpory zločinů proti lidskosti s hvězdou šerifa dle Orwella
Černík
Kezniklová
Důkazy o spáchaných zločinech proti lidskosti jen za první a druhou konfiskaci (pátá ústavní stížnost = podruhé ústavním soudem projednávána druhá konfiskace v roce 2010) doloženy nejen lékaři na http://octr-prostejov.blogspot.com/
Podzimní radosti z Evropy u Ospělova a místní komunity plné lásky a božího požehnání katolicko komunistické nauky kapitalismu ke kapli Nanebevzetí Panny Marie v Ospělově najdete na webu střediskové gubernie protektorátu Ludmírov na http://ludmirov.blogspot.com/

Foto z šesté konfiskace Evropy u Ospělova v příloze
příště partička hanáckých pistolníků
http://osz-prostejov.blogspot.com/

Dne 2. října 2015 19:43 Medical Cannabis Social Club <info@konopijelek.cz> napsal(a):

Martina Majzlíková Kafková
žena s těžkou formou roztroušené sklerozy
dnes na FB

"Mám 30g konopí z lékárny.
Táta mně z toho ubalí (v baličge na cigára) 90 ks bez filtru 7cm dlouhých a cca 6mm v průměru.
Zatím to zní dobře, že ?
Teď počítejte : potřebuji 5 "jointů" denně - 90:5= 18
Chápete ?
Zdravotnictví mi umožňuje žít bez bolestí a křečí 18 dní v měsíci.
A ještě bych to chtěla do jídla a do vazeliny, ale protože 30g jaxi nejde nafouknout, tak je mi umožněno trpět chronickou zácpou.
No a dekubity ?
Nebudu si je už při náznaku moci léčit konopnou mastí - a pak amputace...
No není ten život krásnej ?"

Ps.
·   30 gramů (holandské marihuany Bedrocan) je měsíční limit dle vyhlášky č. 221/2013 Sb a stojí cca 9.tisíc Kč ..............................
·   Dané konopí neprošlo žádnými klinickými studiemi a je bez kanabidiolu  (CBD), hlavní lečivá složka .....................
·   Od 17.října 2015 si bude díky novele vyhlášky č. 221/2013 Sb. takto nemocný občan moci koupit v lékárně (= coffe shopu) až 180 gramů měsíčně za pouhých cca 55 tisíc Kč měsíčně ..................................

No není ten život krásnej?